Pelagic

nog een maandje en we zitten terug bij George at casa blanquis voor een drietal weken !! pfff, ik kijk er zoooo naar uit !
het vissen hier heeft voor mij op een laag pitje gestaan dit jaar . werk en andere omstandigheden hebben daartoe geleid . dus is het ook moeilijker om alles waar te nemen rond de visvangsten . algemene trend is wel de vele ondermaatse baars die zowat overal aanwezig is met als kapitool de Oosterschelde . bedroevende waarneming is de grotere baars die afwezig is .  
tijdje geleden kreeg ik een berichtje van Lesley Luijer , de man achter bassexpress . met de mededeling dat vanaf heden kledij etc... van het merk Pelagic te verkrijgen zijn in Nederland via biggameshop bij Erik Vleeming .
2 stks van de bestelling zijn ondertussen binnen en nog enkele zijn onderweg , zodat ik wat gewapend ben tegen de Mexicaanse zon !
de zonnebril ben ik toch wel even gaan testen en ben er héél tevreden over . enorm licht om te dragen , zodat je er heel de dag met kan rondlopen . je kan mooi diep in het water kijken , dus de polaroid is top ! en alles lijkt nog scherper te zijn en bij donkerder weer licht deze wat op . echt een prima product !
de kledij zal ook dik in orde zijn . daar het om Amerikaanse kwaliteit gaat . als jong kereltje had ik ook enkele shirts via import en het viel me op dat deze veel langer meegingen tegenover Europese of van andere plaatsen .
als je tropische bestemmingen aandoet , is het van belang om aangepaste kledij te voorzien . zeker als je daar gaat vissen vanuit een boot . zo wie zo al een goede zonnecréme , maar uv beschermende kledij is ook een must . Pelagic heeft een uitgebreid gamma waar ieders wel zijn keuze vind . prijs / kwaliteit zit deze top !



The Mack 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten