Ierland , bass challenge 2010 ( deel 2)

Die maandag gingen we nog wat verder testen met levend aas .
ik met een dobber , Georgie zonder . ik een gulletje , hij een makreel . ik had eerst beet , dan hij . ik had de kleinste , hij de grootste . het was zowat rechtevenredig , ahum...
de rest van die dag , niets meer kunnen vangen .
dinsdag waren we terug met een voltallig team . het plan was , om met levend aas , monsterbaarzen boven te halen . er kwam wel een monster , maar in de vorm van een conger . voor ons was dit de eerste confrontatie met zo'n beest . dit moest gefilmd worden !


George en Gerrit konden nog elks twee baarzen vangen op de plug , voor mij nada .
's avonds terug aan de steiger , vroeg Pete , of iemand van ons met hem kon mee gaan morgen . z'n maat Jaap had er wat de brui aangegeven . ik had hier wel begrip voor , het was echt moeilijk om een baars te vangen . Leon en z'n vader Jan hielden het ook wat voor bekeken . er waren nu nog drie teams voor de baars aan't gaan  . Gerrit en George , ik en Pete , en onze organizator Bert , z'n broer Alex en de vader .
zoals reeds gedacht , het werden taaie dagen . bij mij ging het echt niet goed . in totaal heb ik 1 vis op die 4 dagen in de boot gekregen . een paar dikke beren moeten lossen en veel volgers , dat stond er op mijn program . Pieter kreeg elke dag wel enkele baarzen te strikken , maar zelfs voor hem , was het zwoegen en brainstormen , welke de juiste plug gaat zijn ! Georgie was ook goed bezig , was de virtuele leider .

Pieter met z'n visjes



the champ


Gerrit , onze zieke


Donderdag waren de drie eerste plaatsen al wat bekend . Alex had die dag een goede beurt gedaan en kwam zo op een tweede plaats terecht . George nog op de eerste en Pieter op de derde .

wordt vervolgd


Geen opmerkingen:

Een reactie posten