Irish bass challenge 3

de 2de week van september was het voor de 3de keer dat we deelnamen aan de kleine bootviswedstrijd die georganizeerd word door Bert Goeree van visreizen Tight Lines .
daar er al twee mooie verslagen van dit evenement geschreven zijn , heb ik niet zo veel meer toe te voegen .
wat voor mij dit jaar opmerkelijk was ; nog nooit zoveel vis gevangen als de jaren ervoor .
waarschijnlijk gewoon door de tactiek . ik was namelijk meer voorzien van shads allerhand dan harde pluggen .
questie van zeebaars was het niet beter dan de vorige keren , ik durf zelfs zeggen iets minder . maar de talloze pollak , gul en andere soorten maakte het toch tot een super leuke visvakantie . de groep deze keer was gewoon super ! buiten het vissen is er samen lekker gegeten ,gedronken en enorm veel plezier gemaakt . en dat is onbetaalbaar voor mij .
volgend jaar slagen we waarschijnlijk eens een keertje over , maar ik ga zeker en vast nog terug naar dit groene eiland ! er valt nog zoveel te ontdekken daar , dat je de rest van je leven kan aan toewijden . we zien wel wat de toekomst brengt .
hierbij nog een reeks foto's van dit jaar ... enjoy !





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten