baars in zwart wit

toen ik met deze blog startte , had ik enkele foto's eens in zwart wit gezet . en ik begin er meer en meer van te houden . ik kan er niet aan doen , maar ik ben toch trots op enkele foto's . enkele waren eigenlijk slecht getrokken . meestal was het i.v.m. overbelichting .maar met wat fotoshopwerk , heb ik ze nog een beetje redelijk gekregen.
ik heb natuurlijk ook geen topcamera bij me . deze zou rap om zeep zijn . momenteel trek ik ze met een olympus 1030 sw . waterdicht tot enkele meters en stootvast . ideaal voor mij !
men kan er ook met filmen , maar de kwaliteit is niet denderend . moet zeggen , heb nu ondertussen al enkele mooie fimpjes gezien , gemaakt met zo'n kodak playsport . staat op m'n verlanglijstje !
ik hoop dat je kan genieten van deze foto's en by the way , al deze rakkers zijn terug gezet !







Geen opmerkingen:

Een reactie posten