nieuwe stek

woensdag even na de middag aangekomen op de wester . een nieuwe stek was het in feite niet . enkele jaren terug had ik hier al eens een trip ondernomen en met succes toen . dat was wel met behulp van pluggen , nu had ik ander gereedschap bij .
er werd voor die dag maar somber weer voorgesteld maar dat is zeer goed meegevallen daar .
met afgaand tij ben ik er in gegaan en twee uur na opkomend er terug uit .
ik heb maar twee beten gevoeld deze sessie . en deze waren net voor en na de kentering van het laag tij . de eerste kon ik verzilveren , wat na een mooi gevecht een 61 cm op de meetlat liet aftekenen . maar de tweede beet was een zeer voorzichtige en ik haakte ernaast , spijtig genoeg .
het betreffende kunstaas was nu ook die 'badass' Slugo op een dropshot gemonteerd met een loodje van 20 gram .
gelukkig toch nog goed kunnen afmaken dit rondje en tot dusver is het 'kayak-zeebaars' een 3-0 geworden .
o ja ! en ze zwemt weer rond .

 

1 opmerking: